۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

تکنولوژی



امروز با نت بوکم اومدم نشستم تو اتاق اساتید دانشگاه. می خواستم ادامه کتابم رو بخونم. همینجوری به سرم زد که چک کنم ببینم اون دور و برها اینترنت wireless ی چیزی هست یا نه. تا شروع کردم به search دیدم به به، نه یکی، نه دو تا، بلکه سه تا سرور Wireless اون دورو بر هست که البته یکیش قفل. باز باورم نشد. گفتم حتما Pasword ی چیزی میخواد. اما دیدم هیچی نمی خواد و به راحتی وصل شدم به اینترنت. سرعت عالی، فضای آروم، اینترنت مجانی. خیلی بهم چسبید. شروع کردم تند تند پنجره باز کردن. مثل اینکه تکنولوژی داره کشور ما رو هم می گیره ها. چه حالی میده وبلاگ نوشتن اینجا. اجازه بدین، چون دارم ب
ا دوستهام چت می کنم، فعلا ادامه نمی دم. اگه رسیدم بازم میام یه سری می زنم اینجا. فعلا اینترنت بازی مزه میده. من بی جنبه نیستم ها، بیشتر ذوق زدم. فعلا...


۷ نظر:

مینا گفت...

مرسی عمه ...
خودمم ازش خیلی خوشم میاد

منیره گفت...

تو که بی جنبه نبودی؟!!!!!!!!!!!!!!!
حالا پستتو ادامه بده، نکنه هنوز داری می چتی؟؟؟

منیره گفت...

تو که بی جنبه نبودی؟!!!!!!!!!!!!!!!
حالا پستتو ادامه بده، نکنه هنوز داری می چتی؟؟؟

اکرم گفت...

ببخشید استاد، شما به جای حل مسایل و مشکلات فیزیک بچه های مردم، می شینید چت میکنید با دوستان، پست آپ دیت می کنید! :دی

مژگان گفت...

اکرم جان اگه به ساعت پست دقت کنی، تو ساعت استراحتم چت می کردم. کمی وجدان کاری دارم هنوز. ;-)

اکرم گفت...

آقا با چاکریم :)
از ... سوزی مون یه چیزی نوشتیم! شما جدی نگیر :دی
دربستتتتت

مهیلا گفت...

بیشتر استفاده می کردی..یه 5-6 صفحه ای پست می نوشتی حالا