۱۳۸۷ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

تغییر



چند روزیه که دلم نمی خواد بیام توی دنیای مجازی. دلیلش رو نمی دونم. منی که همیشه کامپیوترم روشن بود، الآن تو کل شبانه روز 1 ساعت هم روشن نیست. نمی تونم دیگه روی صندلی بشینم انگار. خسته می شم زود. جالبه یه مدته تغییر کردم. یکی همین اینترنت بازی. دیگه اینکه من از صبح زیر کتری رو که روشن می کردم شب که می خواستم بخوابم خاموش می کردم و هر ساعت یه چایی دیگه حداقل می خوردم. اما الان دو هفته ای هست که یکدونه چایی هم تو شبانه روز نمی خورم. شبها حتما باید توی تختم می خوابیدم و قبل خواب به شیوه آدمهای روشن فکر چند صفحه ای کتاب می خوندم تا خوابم ببره. اما الان، اصلا توی تختم خوابم نمی بره. یه پتو انداختم پای تلویزیون، این پتو در تمام طول شبانه روز پهنه. یا روش نشستم یا خوابیدم. خبری از کتاب خوندن و اینا هم نیست. فیلم می بینم تا خوابم ببره. عجیب شدم. خودم هم نمی دونم چرا تغییر کردم! خدا آخر و عاقبتم رو به خیر کنه.




۲ نظر:

ناشناس گفت...

:)) هورا تغییر... من عاشق دیدن تغییرم :))
اما خداییش کتاب نخوندن نداشتیم ها! اون دوستمون رفته 100 تومن کتاب خریده ییهو این یکی مون قرار کرده کتاب نخونه....
:))

ناشناس گفت...

اما قبول کن اون دوستمون تغییر نکرده اما من تغییر کردم. تازه من 4 تا season سریال 24 دیدم...